2005-12-29

Konstaterat finfrämmande

Jag har haft besök från alla möjliga håll. Bland dom som läser mina textalster finns t ex att nämna följande:

Uppsala och Lunds universitet, Akzo Nobel, Regeringskansliet, Universitetssjukhuset i Linköping, FöreningsSparbanken, Sveriges Radio, Östgöta Correspondenten (ja, dom särskriver faktiskt), Arbetsmarknadsstyrelsen, Shell Information Technology International, Vodafone Sweden, Journalisterna i Sverige AB (Journalistförbundet), OTW Media, SAS Airline Danmark, BSH Bosch und Siemens Hausgeraete Gmbh, Domstolsverket, Försäkringskassan, KTH - Kungliga Tekniska Högskolan, Vasakronan...

Det som Linda Skugge säger, att folk sitter och läser bloggar på jobbet i det här landet, verkar alltså stämma. Undrar om det görs på rasterna för att inte påverka arbetsuppgifterna? Min gissning är att det nog är lite si och så med det, men å andra sidan har jag inget emot att bli läst. Haha!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ett underbart slut och ett gott nytt!
Har du förmågan att förtränga saker,som är/var jobbiga i ditt liv?
Då har du också förmågan,att tänka på ALLT bra som är/var.
Du får du automatiskt sinnesro och ett bra mående.
Det går inte att ha sinnesro och tänka negativt.BELIEVE ME!

Maja sa...

Jag tror dig - jag lovar! Gott nytt år på dig med!

Anonym sa...

Haha :)

Maja sa...

Vad var det roliga?