2006-01-29

Vad jag skulle behöva göra...

1) Gå upp i tid, även på helgerna
2) Lägga mig i tid, inte bara sova ordentligt på helgerna
3) Äta med jämna mellanrum, gärna nyttigt och allsidigt
4) Motionera regelbundet, att t ex promenera mer vore väl inte så svårt?
5) Plocka i ordning och städa litegrann, sovrummet ser för sjaskigt ut
6) Visa pojkvännen att han betyder mycket för mig
7) Börja med uppgifter i tid och inte spara allting till sista minuten
8) Släppa på mina mentala spärrar och stå för mina känslor och åsikter
9) Inte vara perfektionistisk med allt jag gör som är till för allmän beskådning

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan inte annat än att hålla med i varje punkt du skrev. Precis vad jag också borde göra.

Anonym sa...

Hela livet är fyllda av vad man borde göra. Känner igen mig själv i listan där. Ojoj...

Maja sa...

Oj, vad skönt att jag inte är ensam utan att VI faktiskt är flera.