2008-05-12

Mina älskade barn!

Jag vill inte inse att jag troligtvis antingen inte gillar sex alls alternativt inte gillar heterosex. Detta innebär att det inte blir några barn gjorda. Hmm... hur ska jag då kunna bli en (ung) mamma, något som så länge varit min dröm? Tre ungar vill jag ha, jag tycker inte att finns det något vackrare än barn. Kärlek är väl vacker, om allt fungerar som det ska, annars gör det bara ont. Kärleken man ger till och får av ett barn är så mycket rakare, enklare.

Jag vill ägna nätter åt att inte sova p g a barnskrik och amning, vara utmattad om dagarna och känna varma små knyten mot min hud. Jag vill försöka främja små individers framfart inom livets alla tänkbara områden. Jag vill hjälpa till med läxor och finnas där som en klippa att luta sig mot när det känns svårt. Jag vill känna mig lite misslyckad ibland, men innerst inne veta att jag älskar mina barn mest av allt och gör mitt bästa för att dom ska få det så bra som möjligt. Jag längtar så...

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaffa inga barn förrän du känner dig som en trygg individ. De kommer aldrig att ge dig vad du behöver för att hitta dig själv. När du ändå är fri skulle jag föreslå att du gjorde något helt på egen hand för att utvecklas och lära känna dig själv. ÄVEN om det är läskigt är det också spännande.